habits

Det snöar! :)))
*myser*
OCH det lägger sig. Liiite i taget. Små små flingor som dalar ner och lägger sig.
Det slår banne mig aldrig fel: när vi åker på skidsemester, dåå blir det snö i Sverige!
Haha.
Nåja, hoppas bara vi får njuta av en massa snö i Österrike också. ;) Då är det lugnt, hihi.

Idag har jag köpt en födelsedagspresent till mig från mamma och pappa, hehe. :P En skidjacka! Whii! Hejdå, till min blåa gamla fat suit och välkommen säger jag till en grå cooling! ;) Och nya svarta bralls till, min födelsedagspresent till mig själv, hihi. :) (Som jag har längtat!!)
Calle hittade också en. En grön och fin. Alltså inte lika ORANGE!!! som den han har haft, haha. :P
Ojoj, vad jag längtar nu!
Men nu är det inte långt kvar, hihi! ;)


När lovet började kunde jag knappt komma ner i varv. Gick på högvarv i ett par dagar och blev uttråkad efter tjugo minuter. Nu är jag precis tvärt om. Bara jag tänker gehörslektion så får jag ont i magen. :S Och så är det några till kurser som drar igång nu efter jul... som om vi inte redan har tillräckligt att göra! Åhh, giv mig styrka, snälla!!
Hoppas och ber att jag lyckas komma in i några bra rutiner när det drar igång igen..!
Men först alltså en vecka i Alperna! :D

Och så hoppas jag att Ebba kommer imorgon. P-H ringde för ett tag sen och de ska söderut. Pick us, pick us!! :P HIhi. Håller tummen och hoppas på lite babygos. ;)
Nu ska jag äta lunch.
Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback