Varvar ner och bloggar lite granna

NU har Friskis & Svettis gjort skäl för även sista delen av sitt namn, haha! Precis hemkommen från vad som måste vara deras tuffaste pass: Intensiv stationsjympa. Hej och hå! Nu klagar jag inte längre. ;) Sjukt gött och jobbigt, ja.
Varvar ner med en apelsin och ska sedan ta en lååång härlig dusch. Mmm! Sen laga mat och finalen: bowling! :) Med Johannes från TM och hans flickvän Hanna. Ska bli skoj! Gött med lite game och öl. :))
(Det är f.ö. förmodligen världens största apelsin jag försöker trycka i mig, haha).

Dagen har varit skön. Övning, metodik, cellolektion och sen fika och lite stadsmys med Fridalainen! :)
Och så blev finalen på eftermiddagen en power nap i soffan. Fasen, vad jag måste återinföra det, hehe!
En annan come back var att jag idag - för första gången på väääldigt länge - köpte mig en t-shirt med tryck idag! Jag vet, jag försöker ju konsumera mindre (pga av samhällets sjuka hysteri och inte minst mina fulla garderober, som nu ska rensas och delvis skänkas istället för att bara konstant fyllas på!), men den här känns som en bra uppdatering om jag gör mig av med några gamla, inte lika moderna och med betydligt kortare modell. :S Haha.

Nej, duscha nu, jag dööör snart. :P
Ta hand om er där ute i vida världen.
Och håll tummen att vi girls spöar våra pöjkar, hehe! ;)

Kramkram,
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback