Torsdag kväll

Det är torsdag kväll och faktiskt veckans första kväll som jag är ledig. Eller ja, bortsett från att jag om en stund ska ta mig bort till F&S för att gymma med Calle och Jonas. :P Haha, Calle har sån träningsvärk att han knappt får av sig sin jacka utan assistans! Jonas hade visst träningsvärk han med, men som han sa, vissa tiger om det, hehe... ;oP Så vi får väl se om jag pallar med deras träning eller ej, hihi. Men jag är ju envis och ganska stark, så det ska nog gå, hehe. ;) Hoppas jag.

Det är mycket nu. Man förstår plötsligt varför folk säger att just våren i tvåan är värst... puh! Resten av veckan känns dock bra. Cello och metodik och övning, bowling, tjejkväll hos Jossan och så jobb på söndag. Yep.

Såg läskigaste filmen på länge igår: 1408. Se den! Jag brukar inte bli rädd, men oj vad nära jag satt Calleballe, hihi! :P Helt klart sevärd! ;)

Ha det bra, govänner! Nu ska jag spela igenom några saker och sen får det vara nog.
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback