Lever om. Sort of. :P

Sitter och plöjer några avsnitt i Fameboxen jag fick i julklapp. De är så bra! :) Minns hur jag och Angelica satt bänkade klockan 16.05 varje dag, haha. Och lyssnade på LP-skivorna, sjöng och dansade... Får fortfarande världens rysningar och blir helt varm i kroppen bara för allt är så jäkla gött! Dock får det mig att sakna dansen och musikalandet nåt fruktansvärt... Annars har jag det ju faktiskt som de har det just nu, och det är ju något av en dröm. ;)
Mmmm......... :))) ............ *fortsätter att mysa i min lilla Famebubbla*

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej Johanna!
Det var länge sedan. Hoppas allt är bra med dig och Calle!
Kollade min mail, [email protected] och såg att jag fått en massa mail från dig. diverse inbjudningar och sånt.
Tyvärr använder jag aldrig den mailen, måste varit ett årsedan jag kollade den sist. Så jag tänkte mest be om ursäkt för att jag inte svarat när du skrivit. =)
Du får gärna min hya mail. [email protected] :)
Ska ni ner till Blekinge en sväng snart? Skulle vara skoj att ses.
Ha det fint. kram

2008-02-24 @ 16:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback