Hyddan uppdaterar ;)

Oj, tittar ut och upptäcker att bensinmacken är riven! Jaja. Har ju ändå ingen bil. Hmm. Nåväl.

En annan sak som är aktuell är att jag måstemåste lära mig gå och lägga mig tidigare! Jag är duktig på att stiga upp på morgonen, men fasen vad trött man blir till slut! :S Så jag måste. Hjälp mig. Hehe. Advice, någon? :))

Snart dags för ferre här. Min och Calles gemensamma födelsedagsbaluns. Ska bli skoj! MEN det kan bli rekordmycket folk - något som ger både mig och Calleballe lite "tomtemage". Åhh! Hoppas och ber att allt går väl. Vi ska ju iofs gå ut sen så det borde inte hinna bli nåt kaos. Dock trångt. Hehe. Men som vi alla vet: Finns det hjärterum, så finns det... plats. (För att citera prästen, hehe).

Fick ett ryck och ringde och bokade en halvtimmes ryggmassage klockan 15 idag. In need! Ska bli såå gött. Blev det istället för gym, och det kan nog vara klokt. Stel som en pinne är jag mellan skulderbladen. Skönt. Neeeee. :P
Även om lite träning iofs inte heller hade suttit fel! Men det var enbart gym som passade i tid och då får det va idag...

Imorgon kommer våra familjer för att fira Calle. Ska bli mysigt. Lite jobbigt bara att jag ska ha cellolektion på eftermiddagen :S OCH jobba söndag. Som sagt: gotta sleeeep! Men först: kalaaas! :D

Kram, kram!!!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman. hoppas ni hade ett fint födelsedagskalas. Själv har jag legat i influensa hur länge som helt nu.. såå trist. hoppas allt är bra. Kramis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback