Spelad.

Det där med beting är lustigt. Det känns som man kan gå därifrån med tre känslor: kalasglad, ledsen eller... lustig. Jag är lustig idag. Det är ändå okej. Då gick det nog ändå helt okej.. men man vill ju alltid mer!! Men jaja, jag får vara nöjd i alla fall (annars blir man ju tokig) och unna mig liite lugnare tider nu vid jul. Sköönt. Imorgon ska jag ta celloledigt och bara: sjunga, gympa, fika och festa! ;)) Blir nog kalas, tror jag. Hihi.
  Till helgen blir det dock att börja kolla in materialen till julkonserterna, fika lite till, och så är det ju även dags att gå på herr Jöbacks julkonsert, haha. :P Yey. (Skratta inte).

Men imorgon alltså: chill & chums! Wihii!

pussistsk!***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback