Några rader för familjen. ;)

Mor min klagade på att jag bloggar för lite... så här kommer några rader till. ;)

Konserten gick bra! Kanske till och med den bästa? Fint avslut i alla fall. :) Och skönt att kunna bocka av en av alla saker som för tillfället är i görningen... puh. I och med det, passade min sedan länge analkande förkylning passa på att göra sig lite mer märkbar. Nu har jag både snorat och fått ont i halsen. Bläh! :( Så imorgon blir det nog till att vara hemma från skolan, få lite sömn och vila, öva hemma och sedan ha praktik (ska gå på konsert, så det ska nog gå bra, hihi).

Tack förresten, till er som var här igår, och gjorde det till en mycket mysig och fin andra advent.
Och tack Hanna som förgyllde min lördagskväll.

Nu håller jag dock på att somna... Dags att blåsa ut ljusen o maka mig bort till sängen...
Goood... naaatttt.... *gäsp*

// Hydonk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback