Mellandagsinlägg

Kinderna mina är fortfarande kalla efter eftermiddagspromenaden. Promenad vid havet i Karlshamn - det blir knappast bättre. :) Mmm... Det är nog det jag saknar mest här faktiskt (förutom familjen/huset så klart!) - att bo preciis vid havet och ha både hav, skog och stad inom några minuters promenadavstånd. Inte illa, inte illa.
Dock tror jag inte att jag någonsin kommer flytta tillbaka hit. Inte på heltid i alla fall. Men ett sommarställe här, det vore fint. ;)
Imorgon bär det av åt Malmö igen. Tiden här hemhemma har gått fort och varit skön, men det ska onekligen bli mysigt att komma hem till vår fina lägenhet igen och njuta av att vara där och i Malmö utan att ha skola och vanlig vardag. Det är också fint det, hihi. :)
Och på onsdag är det ju nyår! Tiden går FORT! Idag bestämde vi oss dock för hur nyårsafton kommer att se ut. Skönt. Det blir nog bra, tror jag. ;)

Nu är det dock dags att öva lite. Som alltid blir det ju lite si och så på den fronten då det är lov och man är här... Men en del har blivit gjort, och mer ska göras nu. :P Sen kommer Adam hit på middag! Ska bli MYS! :))

Det var allt för nu.
Önskar er en trevlig kväll och en god fortsättning!
Kram kram Johanna***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback