GOTT NYTT ÅR!!!

"Vad var det roligaste som hände dig år 2008?" (eller nåt liknande i alla fall) hade Sydsvenskan frågat runt bland folk på staden och skrivit om i dagens tidning. Det fick mig att fundera. Vad hade jag svarat? Rent spontant där vid köksbordet hade jag svarat: Amerikaturnén med orkestern och när jag och Frida stannade kvar och levde la dolce vita i New York! Vilken underbar tid det var! Som att leva i en dröm, heelt klart! <3 Inte utan att man skulle vilja bo där ett tag, alltså... ;)
Så det var ju helt klart en höjdpunkt. En annan är att jag fått träffa och lära känna min goda vän Hanna. Sikket kap, va! ;)
Resorna med Calle och föräldrarna går ju inte (aldrig!) av för hackor de heller: skidåkning i Österrike och myys i sommarsköna Frankrike... Skidåkning är ju nåt av det absoluut bästa och det var en dröm som gick i uppfyllelse då jag fick gå omkring och mysa i herr Monets underbara trädgård. :) Mmm...
Att få vår nya fina lägenhet är också topp. :)
Och så att ständigt få umgås med fantastiskt fina människor (både er man träffar nästan varje dag, och er man hör av och träffar då och då - det är alltid underbart och jag lever på det länge, ska ni veta!).
Att dessutom få gå på en skola där man får spela cello dagarna i ända (kommer jag någonsin med säkerhet stava rätt på det?!)... det är inte så tokigt det heller. ;)

Så TACK till er alla för ett mycket fint och trevligt år!!!
Och skål för ett kalasbra 2009!!!***


De varmaste av kramar...
Johanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback