zZz

Idag är jag dödens trött. Jag har dessutom haft världens ont i magen och till råga på allt lyckats skada mig så fort jag försökt göra nåt! Hrm. Inte idealdagen att jobba som frukostvärdinna på hotell, med andra ord. ;) Men det har jag gjort, och med kaffe, Ipren och ett och annat blåmärke har det gått helt okej. Nu är det dock skönt att vara hemma och faktiskt lite mys att det är dåligt väder ute - som bäddat för soffa och te! :) Men jag måste öva också. Och tvätta. Suck. Kanske en liten power nap först? Då kan det nog bli bra, skulle jag tro. ;)

Lägenhetsletandet fortsätter och oj, vilken djungel det är! Kollar både hyres- och bostadsrätter, och bostadsrätter finns det ju, men jag skulle nog föredra en hyres här och nu. Men då är det alltid så kallade triangelbyte som dyker upp, och givetvis måste det alltid vara en part som drar sig ut... åhh! Ska det aldrig gå?! Gahh. Visserligen är det roligt som tusan att kolla runt, men just nu skulle det onekligen vara skönt om det dök upp någonting som faktiskt blir av...

Baci ligger och sover här bredvid mig, på dagens Sydsvenskan. Hon är verkligen världens bästa katt! :D Så himla glad är jag att Calle övertalade mig att vi skulle ha henne. Mmmm.... mys! :)) Vår lilla gosegris. ;) Hihi.

Nej nu är det nog ändå dags för den där lilla tuppluren. Ska ta med mig katten tror jag så kan vi snusa lite ihop. ;)
Hej så länge.... zzzzzzz.................. zzzzzzzzz..........................................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback