Fredag. Friday. Freitag.

Tar en bloggpaus i övandet här hemma i köket. Grannarna är nog måttligt trötta på mig och min cello vid det här laget, haha. Och min tumme, den är också trött. Så jag skriver lite här så länge. ;)

Solen lyser men jag har inte haft riktigt tid att njuta av detta idag. Hoppas och ber att den håller i sig även i helgen! I alla fall imorgon, för då är - ta i trä, haha - faktiskt både jag och Calle lediga! :)) <3
Idag har jag jobbat. Näst sista passet i sommar, sista är på söndag. Sen var det hem och duscha och så espressolunch med Hanna. Mmm. Dubbelt gött. ;) Och efter det övning, alltså. Ska bli mer av sistnämna alldeles strax och sedan är det dags att piffa, för sen vankas det insparksfest/show på skolan! ;)

Beställde lite kläder från H&M också. Lite bra-att-ha-grejer: en mysdress, 2-pack vanliga toppar i svart o vitt (rensade ut alla jag hade, de var antingen för schaviga eller korta, haha, hrm) och en cool lång t-shirt (klänning) med ett snyggt tryck. Blir förhoppningsvis bra, chilligt och faktiskt även billigt. Wehej. :P

Önskar eder alla en trevlig helg!
Puss puss från Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback