Lyxlunch och Lundaspex

Hej och hå. Som sagt är det mycket nu, men jag tar det extremt lugnt mellan allt och har insett att det bara är att acceptera att jag inte kommer hinna öva lika många timmar eller träna lika många gånger som vanligt. Det kommer bli bra, tror jag. Och allt som händer är skoj. Synd bara att jag och Calle går om varandra hela tiden... Men man får väl passa på och njuta lite av egen tid också. Vi kommer ju ses, hehe. ;)
  Efter dagens cellolektion/gemensam på operan skrev jag äntligen ut lite papper som jag behöver. Bra där, hehe. Gjorde detta på Calles jobb, eftersom vi inte har någon skrivare. Nåt jag tror jag borde investera i, börjar jag känna... hmm. Joinades ganska snart av Hanna och vi gick till Café Nova. Åt en fantastisk god lunchmacka och drack jättegott kaffe, mmm! :) Vardagslyx. Såå skönta att slippa skolmatsalen och matlådor, hehe. Sen bytte jag biljetter till kommande balett och opera (också nåt jag skjutit på ett bra tag, hehe) och sen firade vi solen med glass! :)) Premiär för den här säsongen. Romrussin och pecannöt/kola, blev det. Som så många gånger förr, hihi. ;)
Tack, Hanna, för bästa verklighetsflykten, hihi. Mer sånt. ;)

Nu ska jag fylla i lite papper och sedan bege mig till Lund igen. Kul när man väl sitter där i diket men man lär sig helt klart att uppskatta lediga kvällar på ett helt annat sätt, hehe! :P
Genrep för publik ikväll och imorgon sen ska vi kunna det, för på lördag är det premiär med bland andra kronprinsessan Victoria i publiken... he.

Nej, men lite nytta till nu då innan kvällens spexande. ;) Hej hopp från Hyddan! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback