April, april!

Landskronaspelningarna var kalaskul! Satt där i diket och njöt medan den irländska ensemblen underhöll på scen. Och det gick bra, och de var supertrevliga, efterfesterna kalas och publiken till synes helnöjd. Fick till och med extra gage, hihi! ;) Lovely.

Så var det då april, ja. Och sommartid. Den senare känns av. Puh. April är fullbokad till tusen på helgerna, men veckorna är - tack och lov - "vanliga". Snarare lite mindre än vanligt, vilket är skönt och säkerligen kommer att behövas! En långhelg hos Erika i Stockholm vid nästa månadsskifte håller dock humöret och orken uppe. ;)
Men med andra ord dags att få lite rutin på vardagen, efter projektveckor, lov, etc. etc. Har övat på bra både igår och idag och nu ska jag alldeles strax även ta tag i min träning! Skönt! Behövs gör det också. Hrm..!! :S Premiär för cirkelgym blir det, tillsammans med Frida. Kan återkomma senare med vad det innebär, för jag vet faktiskt inte riktigt. Men gym i grupp med instruktör skulle jag tro.
Funderar på att gå till F&S redan nu för att gå eller cykla lite innan passet börjar. Har inte riktigt ro till nåt annat just nu, faktiskt. Och sen är det orkester. Sista repet inför lördagens konsert.

PALLADIUM PÅ LÖRDAG - VÄLKOMNA! ;))

Det ligger vår i luften och ojoj, vad skönt det är! Mmm!
Hoppas den är på väg nu. På riktigt. Och för att stanna.
Längtar efter soliga eftermiddagar på en blomsterprydd balkong... mmm... *drömmer mig bort*

Hej då så länge!
Johanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback