Uppdatering från Malmöland

Sitter vid köksbordet och mumsar i mig lite kvällsmat. Snart dags att bege mig till orkesterrepetition. Mitt första som stämledare. ;) Väl hemma måste jag komma på lite låtar att ha på konsertturnén vi ska ha med skolan om några veckor. Tänkatänk! Sen hopp i säng för det är tidiga morgnar som gäller de dagar man ska ha "evighetsövningsrum". 06.45 var jag där igår..! Men jäklar vad skönt det är att få öva i den takt man vill, slippa köa och dessutom vara klar betydligt tidigare än annars! Shit, hade man gått musiker hade man ju kunnat bli riktigt bra, hehe. ;)

För övrigt rullar livet på. Mycket musik.
Orkesterhelg nu i helgen, ska bli roligt. Sen kommer pappa till oss på söndag och det ska bli jättemysigt. :))
Riktigt längtar hem nu... För första gången sen jag var liten och inte klarade av att bo ensam hemifrån, hehe, känns det nästan som. Nä. Men jag ser verkligen fram att komma hem i början av oktober och stanna några dagar.
OBS! KVARTETT ROSETT SPELAR PÅ LOKSTALLARNA (SMEDJAN) 18.00-19.00 PÅ KULTURNATTEN I KARLSHAMN LÖRDAGEN DEN 6 OKTOBER - BE THERE! :P

Nej, men en liten sväng inom facebook nu med då innan det bär av på cykeltur genom staden, jag och min cello. ;)

Pussen hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback