så gött så

Jag är ledig idag. Och det känns helt klart lite ovant. Men åhh, va skönt det är och nej vad jag inte känner för att jobba imorgon... Men det är å andra sidan väldigt trevligt när man får lön. ;)
Så nu försöker jag ta det så lugnt jag bara kan. Har kollat på tv, ätit ostkaka, spelat lite piano och gjort lite gehörsläxa för att stilla samvetet och så har jag börjat sortera noter! Alla lösa blad man har... puh! Men jag och Calle har köpt superfina dokumentboxar på GRANIT, så fint blir det. ;)
Ska stanna här ett par timmar till, sen gå en promenad och möta Calle när han slutar jobba. Då ska vi kolla in en fotölj på Bolagret och mata fåglarna i parken med vårt torra bröd... ;)

Gårdagen var mycket lyckad. Spelningen på Konserthuset gick bra och efter den fick vi både gratis mat och vin. Maten var dock sådär god så vi drack mest vin, hehe... Sen vidare hem och piffade, sen förfest hos Mary och sen Lyxfest på skolan. Det var riktigt trevligt och alla var så fina! :) Dock känner man ju av gårdagen lite idag... Men å andra sidan var det extremt länge sedan jag var bakis sist, och eftersom jag ändå är ledig så är det inte så farligt. ;)

Det börjar bli höst här på riktigt nu. Löven börjar gula, regnet... fortsätter, blåsten är isig och vet precis hur den ska leta sig in under varteviga plagg man sätter på sig. Men det är mysigt. Jag gillar hösten. Är bara lite orolig att den kommer bli tung nu när man inte fick nån sol i somras... Hoppas inte. :) Hoppas på lite höstsol med. ;)

Nu ska jag fortsätta med alla miljarder noter.
Bilder från gårdagen finns nu förresten på facebook!

Puss och kram, hej och hå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback