*hjärnmos* (för att citera Carl-Erik Carlsson)

Den senaste tiden har jag inte sett mycket mer än skolan och lägenheten. 80 % skola, känns det som. Eller 75 %, 20 % hem och 5 % ICA och SATS... puh! Inte lustigt jag idag nästan blev gråtfärdig när det idag var perfekt höstpromenadväder och jag insåg att jag inte skulle ha tid med en sådan förens kanske nästa torsdag..! Det är en hel del som händer nu, och det finns mycket att öva på. Och jag övar och övar, men ändå väntar och väntar man på resultat! Stundtals klart frustrerande. Cellolektionen idag gick väl okej. Vi jobbade en hel del med mitt självförtroende. Det brukar det inte vara nåt fel på annars, men när det kommer till att vara cellist... jag vill bara krypa undan och be om ursäkt att jag ens försöker! Helt klart en bov i dramat om att utvecklas. Grr! Meeen, har man bara koll på sina problem så kan man ju jobba på dem! ;) Fast det är som sagt segt att det tar sån nedrans tid att se sina framsteg... suck. Nu ikväll har jag dock lyckats göra undan de läxor som tyngde mitt samvete extra mycket denna dag. En sten har uppenbarligen lossat från mitt bröst och det känns äntligen snarare befriande än betungande att åka bort i helgen. Skönt! Kanske hinner man då även med en promenad?! :) Det är nämligen stråkhelg på gång med Akademiska. Bara synd att ingen av mina giiiiiiirls kommer med... :(

Nu ska jag snart tillbaka till skolan för att gå på Annas examenskonsert. Ska bli härligt. Mysa lite. :)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej gumman! hoppas allt är bra med dig! saknar dig jättemycket!puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback