Bland övningshysteria och arborioris...

Idag var jag på skolan klockan 07.00 (den öppnar då) för att öva. Folk är som hysteriska såhär i början på terminen och jag hade tur (!) som fick mig ett evighetsrum. Så där satt jag och herr cellon tills klockan var 12 och det var dags för lite lunch innan min första sånglektion. Lunchen, bestående av Calles och min hemlagade pizza, var god, men sånglektionen var riktigt nice! :)) Fasen vad jag har saknat det, märkte jag! Och åhh vad jag tror min lärare kommer bli bra... så grym! Helt underbart. :) Ser fram emot detta, hihi.
Nu ska jag sortera mina "högar". Det är nu eller aldrig. De har legat här för länge och om jag inte gör det idag har Calle lov att ge mig ett straff. Och jag vill inte riskera att vare sig diska i en månad eller för evigt dammtorka..! :S Så jag ska göra det och jag ska göra det NU, Sen kommer Jannike hit för att chilla lite.

Har precis ätit risotto. Gott det är! :P Men nybakat bröd till dessutom... sällan fel, som man säger!
Har för övrigt skaffat en helårsprenumeration på Sydsvenskan idag, så jag har fler trevliga frukostar att se fram emot, hehe. Tackar jag mor och far för. :)

Ha det gott, vänner.
Pussen hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja! Jag kommer imorrn kl tolv. kan ta med den då! Jag ringer.
Allt är bäst med fina människor (inkl du!), strålande rep, kreddiga jobb och tokiga ponnysar =) WohoO!
Allt bra med dig också? verkar så iaf, hihi.
Puss!

2007-09-05 @ 19:53:14
Postat av: Sofia

Hej gumman! Hoppas allt är bra med dig! saknar dig. mitt malmöbesök blir lite framskjutet. har sjukt mycket på gång nu:P hälsa bacci o calle! kram o puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback