tick tack tick tack

Hade kunnat somna. Men nej, jag är faktiskt sugen på att träna. Så det får det bli. Följt av kvällsmat och chill här hemma. Eller inte, gehör och satslära hänger över mig... Jag vill inte!! :S

Åh, vad jag önskar att jag hade klarat mig på fem timmars sömn var natt! Hade varit så himla gött! Att kunna va uppe i ottan och få massa gjort, och dessutom njuta av underbara och lugna kvällar... åh, ljuva tanke! :)

Calle klarade körkortsteorin igår. Skönt! Snart har han också det rosa kortet. ;)

Massage.
Klippning.
Såå sugen på båda ovanstående! Åhh.

Nä, får börja med att ta mig till gymmet så blir jag nog både lite piggare och så småningom dessutom fräschare. ;)

...................

Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh du får hälsa Calle från mig då;) när kommer du hem näst gumman? miss you! pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback