Motivation

Kommit in i en period där jag verkligen är sugen på att träna, och framför allt gå på pass. Är oftast på Body Pump och Core, men nu jäklar ska här avanceras, hihi! :) Imorgon tror jag att jag ska försöka mig på cykling för första gången i världshistorien. Hittade ett pass som bara var 30 minuter, hehe. Räcker nog gott och väl! Puh, blir matt bara jag tänker på det. Men det är nog bra för både kondis och rumpa så... ;)
  Har periodvis varit lite dålig på att ta mig till gymmet, men nu när kurser börjar ta slut, så ser det lite lättare ut. Tre gånger i veckan borde man väl hinna nu ändå? Jo. Det får bli min nya deal inför Beach 2007, haha. Denna veckan får bli vårens hälsovecka: inte nog med träningslusten; jag och mamma ska på ansiktsbehandling på fredag och på lördag ska Calle bjuda mig på massage! :))) *njuter av bara tanken*
  Synd bara att vädret ska bli sämre... fast då kan man kanske å andra sidan vara lite mer effektiv och inte bara sitta och hungra efter allt solsken man saknat det senaste halvåret..!
  Nu är det dags att hoppa in i lägenheten igen. Solen har försvunnit ner bakom grannhuset och det börjar bli lite kyligt. Det är dock härligt ändå. Ljusa kvällar om våren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback