Kristi himmelfärds dag

Det är lustigt. Man har nästan inga lektioner och ändå en massa att göra. Nåja, man slipper ju i alla fall att stressa ihjäl sig, det är skönt.

Sitter och äter frukost nu och den borsprungna morgontidningen lyser med sin frånvaro. Röd lampa. Just det, röd dag idag. Det är sådana här dagar man önskar att man har ett helt vanligt jobb, så man får njuta av ledigheten...

Å andra sidan var jag ganska så ledig igår, tog det sjukt lugnt och mös i lägenheten, började packa och var och tränade. Och övade lite. Lite för lite... Så nej, ingen röd dag för mig idag.

Fast det verkar som om Rebecka kommer till stan en sväng, så då får jag en paus att mysa lite på i alla fall. ;)

Längtar sjukt mycket till resan nu! Det känns så stort, helt annorlunda från vad det brukar kännas. Kan ju bero på att jag aldrig tidigare varit utanför Europas gränser, på att jag äntligen ska få njuta av Broadway, Manhattan, träffa en massa "Stylianoudisar" och mycket, mycket mer. Whiiii! Very excited yes! :P

So long, pals! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback