Back in Europe!

Tillbaka i Sverige efter en helt underbar vecka! Det har varit så himla härligt, och det har hänt så mycket roligt! :) Och det var så skönt att komma bort en stund... Och nu är det härligt att vara tillbaka, hihi. ;) Dock har jag redan lust att åka dit igen... Skulle lätt kunna tänka mig att bo i New York! :D Klänning och pumps till vardags borde passa in i alla städer, haha..! :P

Det var som jag tänkt mig. Men större. Allt var större. Husen, portionerna, människorna...
Broadway var precis lika absobloominlutely loverly som jag trott. Whiiiii. :)) Hade ju ett jäkla flyt som var i stan när 2Inherit the wind" gick! Fick jag se Christopher Plummer... vilket var WOW! :D Hihi! ;)

Nu tillbaka till verkligheten. Räkningarna ska betalas.
Bläh!

Just a spoonful of suger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback