På besök i verkligheten.

Det har varit en helt underbar dag!

Jag och Jannike har haft en heldag på stan och helt enkelt känt oss som vanliga dödliga. :) Bort från skola och musik, bara shoppa, fika, umgås, njuta...

  Vi började på Madonnas release på H&M och vi var där som nummer 3 och 4 i kön, haha! Jag gick stolt och nöjd därifrån med en snygg svart klänning och ett brett vitt midjeskärp. Mmm! :))
  Sen var vi på Rydbergs & co och Josefine klippte mig. Nu är jag plattad och det ser finfint ut. Ska bli spännande och se hur det ser ut när mina lockar får leva fritt! Hon tunnade ju ut det en del. :S Men jag litar på henne, hihi. Hon är kalas! :)
  Efter det åt vi riktigt goda bakade potatisar med kyckling och curry. Mumma! Och sen fortsatte shoppingturen och jakten på en balklänning till Jannike... Hon har två jättesnygga alternativ nu. ;) Får se vad det blir...

  Imorgon blir det body pump, övning, middag med jannikey och sedan födelsedagsfest för födelsedagsbarnet Karin! :) Sen är det lördag och då är det jobb och så kommer *trumvirvel* mina älskade brüdar hit! Whiiii! :D

Tack för en underbar dag, Jannikey. Sjukt nice. :)
Äntligen redo för att återvända till min verklighet (bubbla), hihi... *Puss!*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback