Nin-ing, ti-ning!

Imorgon börjar min prenumeration på Sydsvenskan. Fy fasen vad gött det ska bli med en morgontidning som frukostsällskap! :) Tack far. Och mor. ;) Whiiii.

Läste idag att det är få svenskar som oroar sig över klimathotet, bara nåt på 20 %. I Spanien är det ca 70 %. Jag undrar om vi svenska inte är lite för optimistiska... Usch, det ger mig verkligen kalla kårar när jag tänker på vad som kan hända i framtiden..! Någonting måste med all säkerhet göras! Det känns så hopplöst som liten privatperson bara. Känns som om jättar som USA, Ryssland och Kina borde stänga ner en massa fabriker, etc etc... med mera, så klart. Fasen också. Även om det kanske inte händer nåt radikalt under vår generation, så vill man ju att kommande ska ha det bra...

Åh..!

Idag tog jag sovmorgon, och det var skönt så enda in i bomben! ;) Inte helt död idag, med andra ord, nä.
Kör kl 10, sen övaöva och cellolektion. Sen fest och HELG. :) Med morgontidning! :))

*pussen, hej!*

Kommentarer
Postat av: camila

Yeah! Vardagslyx! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback