*hemmamys efter lyckad gårdag/kväll*

Tanken var att gå på Body Pump i eftermiddag, men jag tror fasen jag bangar det. Ska bara chilla hela dagen. Slappa framför tv:n och pyssla litta granna. :)



Gårdagen var kalasbra. Först mys på dagen med mor och far på besök. Sedan en riktigt rolig fest. Tack Jossan! :)



Josefin var så fin och blev så glad för sina presenter. Linda lyckades inte riktigt få ut sina ord som hon ville:

Josefin: Åh... Smultronvaniljhong och violhoning..!
Linda: Ja det kan du ha!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Skönt med mysdagar!!

Postat av: Hannah

Nej, jag är inte med i sällskapet längre. Hinner inte med det och jag tycker inte att det är roligt. Men jag ska köpa biljetter och gå och kolla på det tror jag! :) Yes, kolla datumet! Ha en trevlig vecka! Pussokram!

2007-03-18 @ 18:30:40
URL: http://hannahbanana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback