Det löser sig

Det var länge sedan jag skrev i bloggen medan jag åt frukost nu. Men idag orkar jag helt enkelt inte läsa nån tidning! Får ta det ikväll... puh. Har sovit alldeles för lite den senaste tiden. Många roliga saker på kvällarna, tidiga morgnar och framför allt det faktum att jag älskar sena kvällar/nätter! Då har man tid att umgås här hemma, och inte alltför sällan vaknar kreativiteten igen och så vill jag pyssla eller nåt annat skoj... Dock har vi "påsklov" nästa vecka, så jag håller ut. ;) Bara jag ser till att få lite sömn då, hehe..! Jaja.

Jag älskar för övrigt vår balkong! Så himla gött att sitta där i solen, i lä, och riktigt känna hur Malmö blir en roligare och finare stad... hehe. :) Hoppas på många fina vår- och sommardagar där! Mmm! :))
Kvällssol har jag inte riktigt fått njuta av på samma sätt innan...

Vi har projektvecka nu. "Kreativt projekt". Vi ska utarbeta nåt som en högstadieklass skulle kunna göra. Det går ganska bra för oss, tycker jag, och det är mycket roligare än jag först trodde det skulle bli. Dock ser det tjockt ut att få in övning idag... :S Inte så bra det. Fasen också. Hoppas vi blir färdiga någorlunda i tid i eftermiddag... :S

Nu måste jag leta efter en inspelning innan jag sticker till skolan! Fick en påskspelning igår, så det är bara till att börja öva nu. ;) Ska bli kul. Långfredagen i Asarums kyrka, kl. 11.00 om ni har lust att gå på gudstjänst och höra mig spela nåt jag än så länge inte har den blekaste aning om hur det låter... hihi!

Det löser sig. ;)

Kommentarer
Postat av: camila

Ah, det löser sig gumman!

P.S Du är bloggkullad!

Postat av: camila

Ah, det löser sig gumman!

P.S Du är bloggkullad, läs min blogg för mer info.

2007-03-28 @ 20:31:35
URL: http://camila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback