BaROCKkväll

Igår blev en riktigt mysig kväll. Konsert på Rådhuset och oj vilket fint ställe, och vilken akustik! Weiiii! :D
Alltid mysigt med konserter också. :) Eller tja, nästan alltid, hehe. :P
Pappa var där och det var ju lite extra roligt. Och Callemannen med. Vi fikade på ett av mina favvocafé och storhandlade på ica. :)) Chillade lite i soffan, innan det var dags för far min att åka hem igen. (Tack för allt).
  Nu känns det som om mitt liv kommer bli lite lugnade en tid igen. Har sett fram emot det. Sugen på att fokusera på "mitt" nu. Idag har jag bara MoS-lektion (min favvo, så det gör ingenting, hihi) och sen ska det bara övas för min del. ;) Och träna. Blir nog dock att jag får öva hemma i eftermiddag... Sökningar som sagt och att få övningsrum är aske baske mig inte det lättaste!

Träffade Jonas igår. Det var väldigt länge sedan vi sågs senast innan dess. Rrroligt. ;) Och bra jobbat, man! Han gick vidare till omgång två. Brra! Så jag får hålla tummen lite till.
Idag kommer resultaten för vilka som gått vidare till G- och IE-utbildningarna... håller tummen för er också, govänner! ;)
Schpännande! :D

Tjohej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback