Gladare än igår. Idag åker vi till Portugal! :)

Igår fick jag reda på när jag ska jobba i sommar. De har hela våren sagt att det inte är några problem med att få mycket jobb. Men tydligen. För nu ska halva hotellet renoveras, etc... kul! Så jag får fyra veckor i slutet av sommaren! Gahh. Så jäkla tråkigt. Så himla inte vad jag planerat... Så har ni nåt jobb till mig innan vecka 29 så hör av er, för tusan! Il desperato. Nåja, idag känns det bättre och solen lyser och allt. Kommer va rysligt fattig, men det löser väl sig annars, skulle jag tro. Har ju sparade pengar... Inte så kul att behöva ta av dem, men det känns onekligen som ett sådant tillfälle. Bajs. Grr. Jaja, hoppashoppas att det löser sig! På nåt sätt... gärna ett där jag tjänar pengar, hehe. ;)
Men först är det ut och resa som gäller! Ska alldeles strax ta mitt pick och pack och åka till Portugal i drygt en vecka, med Malmö Akademiska Kör och Orkester! Whiii. Ska bli så sköj! Hoppas på fin grundbränna, hehe. ;))

Dags att dubbelkolla resväskan nu. Och byta till flightcase. :P
Ska förresten hälsa alla som känner Max från honom! ;) Träffade honom, med hans sambo och deras kalassöta Esther häromdagen. Alltid roligt. :)

Oj, tiden rusar! Ska skynda mig, hade velat spela igenom några ställen...
Hade konsert i Svedala igår och den gick bra. Inte jättebra, men bra. Bra start. Varm buss dit! Puh. Hehe.

Pussar och kramar till famlijen och vännerna.
Älskar er.
Seeees! ;))

ciao ciao!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback