Beting

Nu är det över. Äntligen! Dock är jag inte så nöjd som jag hade velat vara. Känns lite tråkigt. Men å andra sidan så är det ju där om nånstans det är bra att spela dåligt. Får man ju verkligen veta vad man ska jobba med. Konstruktiv kritik av fyra proffisionella cellister. Det är bra. Hade ju däremot varit roligare om jag presterat lite bättre! Men jag blev så himla nervös när jag satte mig där. Började tänka på de som satt där, akustiken, och vips fladdrade tankarna iväg. Inte bra. Speciellt inte när man spelar Bach, vilket till största delen handlar just om tolkning. Bläh.
Jaja... Det är över nu. Och jag har gjort en liten lista med vad de sa. Varför måste utveckling ta sån tiiid?! Suck.

Nu ska jag strax kolla in ett rum som Carl-Erik kanske ska flytta in i. Ska bli så kul att få hit honom! :)
Efter det en snabbis inom gymmet och sedan repetition med orkestern. Kören ska också vara där. Imorgon börjar vår turné, som går vidare till Portugal på fredag. Så det kan nog bli några timmar på Orkanen... puh.
Men SEN ska jag mysa med min karl. Äta gott, ta en öl, kolla på matchen och inviga årets SOMMARLOV! För nu kan man faktiskt säga att det har börjat. ;) Vad det nu innebär...

Johan hjälpte mig att laga mitt cellofodral idag. Det tog sin tid och sina knep, men nu verkar det fasen vara klart! Sköönt. Roligt var det också. Hehe. Hrm. ;)

Trött som ett as och helst hade jag velat kura ner mig i soffan och sova en stund till Pink Floyd eller nåt annat gött. Men icke. Livet rullar på. Dock ett nytt kapitel nu. Det känns skönt. Ska bara orka vända sida först... ;)
Heeeej.

Kommentarer
Postat av: Mary

Va tråkigt att nervositeten skulle sätta in just på själva uppspelningen. Men nu är det över och det verkar ändå som att du är nöjd med det hela . :-) Portugal nästa för er del då. Ojoj va kul det måste vara. Kan tänka mig att ni packar lite smått nu och myser över att ni snart sitter på ett plan på väg till ett annat land.
Och det gick jätte bra med badbrallorna. :-) kram kram

2007-06-06 @ 21:07:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback