På gång

Nyss hemkommen från en mini-semester hos farmor i sommarstugan i Ystad. :) Det var såå skönt. Längtar redan tillbaka. Snaart. Så snart vi klarat av Blekinge. ;) Men först en vecka i Malmöland.
  Övasövasövas, måste det göras denna vecka! Sex spelningar på väldigt kort tid, med olika med musikanter på olika ställen, så det gäller att sätta repertoaren nu och öva in den! Inte mycket tid kvar nu, slog det mig idag...! :S Men det ska nog gå bra, det hoppas jag. :)
  Såå glad för att jag ÄNTLIGEN fick tag i en tröja som jag skulle fått av mamma och pappa i födelsedagspresent (januari)! Men det har varit omöjlig att hitta - tills igår. :)) Hittade dessutom ett par väldigt snygga jeans... :)) (Det är ju inte heller direkt varje dag det händer!!)

Okej, slut på lunchen.
Dags att ta tjuren vid hornen och stråken i hand... :P

Haaaj. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback