Fast update.

Det är helt vansinnigt vad man blir trött när man jobbar! Det spelar liksom ingen roll hur korta passen är... Sen kan det ju iofs bero på att jag alltid sover sjukt oroligt och vaknar tjugofemtusen gånger och tror att jag har försovit mig! Suck. Funderar på en powernap...

Åker till farmor i sommarstugan ikväll. Ska bli mysigt. Synd att Calle måste åka och jobba imorgon bara... Men på kvällen vankas det teater på Marsvinsholm och det ska bli najs. ;)

Nu har jag dock en del att göra. Packa. Städa. Diska. Öva. Body Pump. Och så en eventuell power nap då ja, hehe.

Såg "Fame" igår på tv. Jäklar vilka minnen och känslor den hade med sig! Phooow... I mitt nästa liv ska jag bli balettdansös. Sen efter det, läkare.

För övrigt är det riktigt skönt att vara tillbaka i sin vardag (sort of) igen. Calle och jag har ägnat två dagar åt att städa och sortera en miljard saker, så nu känns det till och med ännu bättre här, hihi. Och Baci är söt som få. Mitt enda husdjur nu ju... :(

Men vaaar är sommaren?!?! Gahhh.
I'm going slightly maaad.... hej!!

Kommentarer
Postat av: martina

Hoppas du får det trevligt där!

Postat av: Sofia

Hej baby!fastnade också framför tv:n igår "Fame". Fruktanvärt vilka funderingar och ideer den filmen väcker=) sjukt kul. miss you . puss

2007-07-25 @ 17:33:08
URL: http://sofiajensen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback