*skelar* haha

Man kan vara trött periodvis, men det är är nog fasen rekord. Har jag någonsin varit såhär trött innan? Eller sömnig borde jag kanske säga... Och det lustiga är att alla i min omgivning verkar tycka likadant om sig!
Jag antar att detta konstant gråa väder har någonting med saken att göra... samt det faktum att den sista tiden här har varit helt galet intensiv! Rekordlånga dagar och alltid någonting att göra... Sena kvällar och tidiga morgnar. Jag längtar efter en sovmorgon - en sån där då man med gott samvete kan sova precis så länge man vill... åh! En sådan verkar hyfsat långt borta också... Vecka 8 kanske?
Träningen har också blivit lidande, vilket inte heller är så skoj. Rastlöshet och myror i byxorna, samtidigt som man varken hinner eller orkar... tokigt.
Och så ska man ha två veckors praktik på det! Ahh! Visserligen kommer man inte har så mycket att göra, men å andra sidan kommer man med största säkerhet ha dåligt samvete för att just övandet och träningen blir svåra att hålla uppe som vanligt... ahh! Suck... jajaa. Det lugnar kanske ner sig längre fram? Solen kanske kommer fram igen? I sure hope...

Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback