Så var alldeles strax mitt 20:e år avklarat...

Trött och go efter att alla dagens spänningar släppt och Calle har bjudit mig på restaurang... :)

Överlevde dirigeringstentan, skickade in uppsatsen i tid, blev anställd på hotellet och fixade även ett och annat... så nu är jag möör, vill jag lova! Dessutom härligt seg efter en god middag på Mando. Stammisar där snart, hehe. ;) Mums.

Var även en sväng hos Annelie i eftermiddags. Så trevligt så att ha henne så nära. Har ju faktiskt aldrig hänt att vi ens bott i samma stad innan, hihi.

Försöker smälta att jag ska bli 21 år om bara några timmar... men vad har man egentligen för val? Och nej, det är ju ingen ålder på en häst, haha. :P Så det ska nog gå, det också. Hehe.
Ser fram emot att spendera kvällen tillsammans med mina vänner. Och helgen med familjen.
Synd bara att min prins ska åka iväg... men jo, det går det med. Vu myser nu istället. Och tar igen det dubbelt sen, tihi! :)

Sitter och sneglar på en ask från Follie Follie... weiii... hämtat på posten, från morfar och Renate. I like! Sjukt spännande. Men nä, jag ska aske baske mig hålla mig tills Calle kommer med frukost på sängen... hehe. :)

Stor kicka nu.
:P

*puss på er alla!*

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis på födelsedagen, Johanna!!!

Hoppas du får en toppendag! ;)

pussar

2007-01-19 @ 08:36:23
Postat av: Hanna

HAHAHA DEN ÄRAN! :)
hoppas du får en fin dag.
Puss!!!

2007-01-19 @ 08:45:25
Postat av: johan

grattis din röv! Jo kalas hade varit riktigt fint, dock ska vi me ha kalas här uppe. Nickes mamma fyller 50 och kommer upp. Kom gärna upp annars! ha det fint. puss

Postat av: Anonym

Grattis pa fodeledagen!!

2007-01-19 @ 15:21:24
Postat av: Stina

Geattis pa fodelsedagen! (det var jag som skrev innan ocksa, men av nagon anledning sa kom inte namner med..) Hoppas allt ar bra med dig och allt det dar. och att du far en treeeeeeeevlig fodelsedags kvall :)

2007-01-19 @ 15:22:43
URL: http://horace.blogg.se
Postat av: Oskar Sternulf

GRATTIS!

=D

Instämmer med förgående talare och hoppas din dag blir mysig och minnesvärd.

Kram

2007-01-19 @ 18:31:43
URL: http://www.sternulf.tk
Postat av: Sara

Grattis stumpan! Ha en trevlig kväll och hälsa alla jag känner. Nu ska jag gå till jobbet och tjäna pengar!
puss och kram!

2007-01-19 @ 21:10:23
Postat av: Camila

Åh, grattis Johanna i efterskott. Tänkte på dig igår!

2007-01-20 @ 16:38:16
URL: http://camila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback