Mycket snack och lite hockey.

Ibland undrar jag vad det är med folk! Ibland undrar jag vad det är med mig!

Jag pratar gärna. Men varför sägs inget när jag är tyst?
Jag fixar, grejar, organiserar också gärna. Men varför händer inget om jag sitter stilla?

Folk tycker och tänker. Mycket. Öppna munnen när ni vill prata och snälla, ta intiativ!
Ahh..!
Jag är så himla trött... :( Suck.

De senaste åren har jag verkligen ansträngt mig för att inte ta på mig för mycket. Jag har ansträngt mig för att inte alltid vara den som ska ta ansvar och se till att saker och ting blir gjorda... Jag har lyckats ganska så bra tycker jag. Men varför, vaarföör blir det ändå allt som oftast jag som får sparka igång och pussla ihop till slut ändå?

Varför?

Jag slutar nu.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Om det kan trösta dig så känner jag ungefär likadant....
kram!

Postat av: Erika

Surt när det blir så hjärtat...och tyvärr har även jag varit med om detta! Tycker att vi fixar en klubb: "Vi-som-gärna-fixar-men-som-gärna-vill-få-något-tillbaka-nån-gång"....eller nått! Hm,vi får fundera på det! Hörs snart hjärtat! Puss puss

2007-02-01 @ 22:24:31
URL: http://erikalowerot.blogg.se
Postat av: Johanna

Söta ni är mina, darlings! Klubben får bildas ja. Hihi. ;) Kram på er båda!

2007-02-01 @ 23:00:34
URL: http://johannahyden.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag är rädd för att detta är en ärftlig belastning.../
Puss o kram Mamma

2007-02-02 @ 07:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback