...

Hade det inte varit för att jag har saker jag måste göra, hade jag nog gått och lagt mig nu. Ute är det kolsvart och återigen känns det som om det var miljoner år sedan jag sist såg solen. Alla verkar känna likadant. Sjukt trött stämpel på skolan idag. Hmm. Och sen en galet intensiv vecka på det! Längtar tills morgondagen är över, sen blir det kalas för hela slanten, hehe. ;)

Det regnar och jag fryser.
Och vill inte fylla 21 riktigt än... 20 känns liksom så... idealiskt! :)
Nåja, vad gör man?

Dirigeringstenta och möte med hotelldirektören imorgon.
Sen hade Calle nog en lite överraskning sa han... åhh... tihi! Undrar, undrar! Weiiiii. :P

Puss på er, där ute i vår blöta, kalla och mörka värld!
Huuu... :/

Kommentarer
Postat av: johan

Hehe sent svar men varsågod! Här händer inte så mkt nu. Chillar bara idag, Ska till sticky ikväll o kolla nått band! Själv då? ha det fin. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback