Praktik 2

Snart en veckas praktik (halva tiden) över. Det är riktigt roligt det här. Kanske inte vad jag vill göra resten av mitt liv, men jag är absolut inte avskräckt. Ska bli kul att få ha lite elever i framtiden. :) Hihi!
Går och myser på mín gamla musikskola. De är så söta alla där. :) Har ju varit som ett hem... hehe.

Imorgon kommer Jannike och Maria hit. Vi har en spelning i Karlskrona, på nån handelsgala... ska bli sköj. Tyvärr stannar de inte särskilt länge... :(
Men det blir kanske till att umgås gamla goda brüdar på lördag! :) Middag och utgång på gång..? ;) Hoppas.

Idag har jag varit igång från 8-21, som praktikant. Det, i kombination med avsaknaden av både gym och massage har gjort att jag har apont i ryggen. Sådär kul. Men men, det blir kanske bättre imorgon... :)
Och så saknar jag min Calle och min katt. Men annars är det riktigt fint. Skönt att bli litta ompysslad hos mor och far också, ju! ;)

Nej, dags att koppla från modemet, hehe, och chilla lite i soffan.
Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: johan

jag visste det! hehe, jo daniel ska nog komma upp nästa helg så den kan bli fet! då får ni gärna komma också?! ha det nice. puss

2007-02-08 @ 23:04:16
Postat av: Annelie

Apont i ryggen = vin - och massagekväll snart? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback