Mysdag igår. Massor idag.

Igår hade ÄNTLIGEN jag och Calle ledig tid för bara varandra. Efterlängtat och kalasmysigt, vill jag lova. :)
Vi mös men gjorde också en jäkla massa saker vi behövde, så det kändes finemang. ;) Har fixat id-kort, städat hela lägenheten (inkl. golvmoppning och sånt som man kanske inte gör precis alla andra gånger man städar..), dessutom gick vi på stan och kollade på första gången på väldigt länge på saker till lägenheten. Man blev ganska mätt på sånt efter flytten var klar. Men nu hungrar man efter de där accessoarerna och detaljerna som gör det lite mer nice and cozy... ;) Har lite idéer... hmm. :) För övrigt latte på Espresso house, semlor, promenader, film och Monopol... Riktig höjdardag, med andra ord. Whiiiiiii.

Och så ringde ikafika och weeyyyy, hon och hennes kärlek kommer till oss på fredag! Kuuul. Då blir det mat och dryck och snack halva natten, skulle jag tro. Sen drar de till England och jag ska jobba...
... och när jobbet slutar på söndag ska jag köra Cadillac!!! :D Haha!!! Känns inte alls nervöst... haha! Skönt att jag bara ska köra tillbaka den, när filmteamet från Stockholm är klara, och inte behöver ha nån passagerare, hehe. Men jäklar va glassigt och sköj! *fniss* :) Tack Lotta, hihi. *brummbrumm!* Hehe.

Idag måste jag ta tag i livet jag lever på Musikhögskolan, och allt vad det innebär. Så hiimla mycket till nästa vecka, att jag faktiskt inte vet var jag ska börja. Gjort en lista nu iaf... hrm. Men jag måste fasen börja NU. Så, so long, gott folk! Ta hand om er. ;) Pusseliepussen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback