Hemma igen.

Sitter med en stor kopp roobios i mitt alldeles egna kök. Det är skönt att vara hemma igen. Hemma i lägenheten, med sambo och kisekatt. :)
Dock har de här två veckorna gått fort som tusan, så roligt och skönt var det onekligen. Miljöombytet och temposänkingen var välbehövlig, uppenbarligen.
Dessutom var helgen i Hestra härligt som bara den. Jag, mamma, pappa och Calle var där lördag-söndag, åkte skidor/bräda, åt massa och sjukt gott, och bodde mysigt i en liten stuga vid Hestravikens Wärdshus. Finfint. :) Tack ska ni ha. :)
Har varit jättekul att träffa gamla godingar också! Senast på Ågatan 12 i fredags. Kalas! :) Dock var där dragigt som attan och jag riktigt kände hur jag drog på mig en förkylning... :(
...så nu sitter jag här, myser, men snörvlar och fick avboka dagens träningspass med Annelie. Attan. Men vi ska gå en sväng på stan och ta en kaffe istället. Ska bli trevligt det. :)
Pysslar här hemma, har en hel del att göra, men vet inte var jag ska börja! Orkar jag ens börja idag? Har god lust att skjuta upp allting till imorgon, då vi för övrigt ska ha storstädning och äta semlor, jag och min karl... Jo, nåt måste jag göra, för samvetet om inte annat. Något som har med musiken att göra och något som helt enkelt bara behövs... så, vi hörs! Ciaociao! *attjoooo*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback