BodyCombat

Fredag morgon och idag är första morgonen på länge som jag vaknar och faktiskt tror att jag har sovit lite, åtminstonde! Skönt. :) Men extra skönt för att helgen väntar... Efter en skoldag med sista lektionsstarten klockan 19! Får se när man är hemma... :/ Så imorgon och på söndag ojoj vad jag ska sova, haha. ;) Det känns allt att man inte hade någon helg förra helgen...

Igår kväll var jag på BodyCombat. Har inte provat det innan. Har inte vågat, haha. Kampsport är kanske inte riktigt min bag... men jo, det var askalas! Tror fasen jag ska börja gå på det om torsdagarna! Jag var väl ingen evil fighter direkt, men det  var bra att man har tagit koreografi i sina dagar... underlättar faktiskt de flesta passen, har jag märkt. Brabra. :) Hihi. Men shiiit vad jag saknar dansen för tillfället! Har inte tagit en dansklass sedan i maj nu... :( Och det var länge sen jag var såhär ovig! :S Hrm... Finns det några sommarklasser i Malmö tro? Nu i våren ser det lite tjockt ut... tyvärr!!
  Ska dra med Annelie till Sats i helgen, weiii. Core och gym och sen får vi se... ;) Kuuul! :))
Tack gode nån för att ryggen blev bättre igår! Inte läge att bli dålig nu... Men efter träningen - skillnad! Uppenbarligen ingen tillfällighet pga stress och därmed ingen träning... Nu ska jag lyda, hehe. Med lite provosorisk träning under praktiken, och sen jädras, hihi! ;)

Ciaociao!!

*Getting ready för litta metodik...*

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tack för idag, babe!! =) Tycker inte om att du ska vara i Karlshamn i 2 veckor..! Men sen blir det träning v 8 för oss! Och kanske en ost-kväll, vem vet?! =) Love ya! Pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback