Sista helgen innan lovet är här

Om två dygn har jag jullov. Först ska vi bara ha genrep (idag) och två julkonserter här på Operan. Det blir nog mysigt, men just nu hade jag baara velat vara hemma och mysa, få ett och annat gjort som borde göras. För det är allt bra svårt att aktivera sig till att göra nytta när man bara har en timme eller så över. Men nu ser jag alltså ljuset. ;)

Den här hösten har verkligen rusat fram, det är helt sjukt. Ja.

Har (äntligen) tvättid ikväll, så det ska jag göra då genrepet är slut (om ingen har hunnit sno tvättstugan då vill säga! :S). Och mysa med Calle, laga nåt gott och greja med klappar och osorterade byrålådor.. :P

Det ser ut att vara soligt men ganska så kallt ute idag. Åh, kan det inte komma lite snö? Snälla? I alla fall till Karlshamn över julen. :))

Nu ska jag överge min dator en stund för att klura ut några knepiga takter... ciao ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback