GOTT NYTT ÅR!!!

År 2007 tar slut idag, och det känns som alltid lite sorgligt. Men på samma sätt bra, eftersom man är sugen på fler roligheter nästa år. ;)
  2007 var överlag ett väldigt bra år, fyllt av roliga saker. Men också en och annan jobbig och tråkig sak. Men överlag kommer jag minnas det som ett bra år. Jag kommer att minnas Calle såklart, och skolan och allt vad det innebär, USA-resan med familjen, Portugal med Akademiska, midsommar med Soten, och mycket mycket mer. Svårt att komma på allt nu när man sitter här.

Idag var även slutet på min tid på SATS (eller tja, jag får vara där januari ut). På gott och ont, helt klart. Men just nu känns det som mest gott. "Hellre gröt tillsammans än fläskfilé ensam", om man så säger. ;) Dessutom finns gröten precis mellan mig och skolan, så det blir nog bra, tror jag. Men lite tråkigt, som sagt. Det har varit kul där, och bra framför allt. Men men, nytt år, nya tag, som sagt. ;)

Nu är det dock dags för mig att hoppa in i duschen. Sedan står övning och inköp av groggvirke på listan. Sedan faktiskt inte så himla mycket mer. Lite lull-lull bara. Piff-piff och puff-puff. :P
Ikväll firar vi nämnligen för första gången nyår här i vår lägenhet! Blidde så till slut, ja. Men det känns bra. Blir nog trevligt. :)
Såå... då återstår ju bara för mig att önska:

GOTT NYTT ÅR!!!
(Och ta det lugnt med raketerna, snälla). :P

***pussar från Hyddan*** hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback