Vacation time...

Ven var underbart. Allt var så vackert och idylliskt och jag och mor min hade två underbara dagar där. Cyklade runt runt, upp och ner... hihi! ;) Sen har mamma varit här i Malmö tills i morse, och igår mös vi i tre timmar inne på Mobilia, haha! Tiden bara rusade fram bland caffe latte och röda baskrar... :) Myspys!

Jobbar för övrigt mest hela tiden. Bra det. 06.15-15.45 idag, rekord det, puh. Men snart är det semester. :) Ystad och Göteborg står på schemat då. Längtar! :))

Idag har jag tagit tag i en massa saker som jag skjutit upp ett tag. Känns bra. Fixa resten imorgon så att man verkligen kan koppla av nästa vecka, hihi. Niiice.

Sitter ensam med katten och kollar på Utvandrarna. Väntar på att få se en skymt av mamma, sen ska jag hoppa i säng... *gäsp!*

Naj, dags att stänga av datorn nu, så det bara är att sussa sen. I soffan eller sängen... ;) Brukar ju bli förstnämnda, hehe, men vi får väl se.
Imorgon ska jag jobba och öva och fixa här hemma.
Calle ska ta sin andra körlektion. :)

Chippa chops!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback