Tillbaka till vanliga livet igen.

Back in business. Känns riktigt bra efter många veckor med alla möjliga sorters projekt. Nu är det mer eller mindre som vanligt igen. Färre lektioner, vilket är väldigt skönt. Får man en chans att återhämta sig och öva desto mer. :)

Ikväll var det orkester och jag är sjukt pepp på att åka till Portugal nu alltså! Whiii. :) Kommer bli kalas, tror jag.
Inte så tokigt att börja sommaren med en fin "portugisbränna" heller, hade ju suttit fint, hehe. :P

Nån som är i Karlshamn i helgen och vill gå på Wienerkonsert? (Jag har en fribiljett).

Idag somnade jag i övningsrummet. Över pianot. Då är man trött. Hehe. Men det var riktigt gött faktiskt, bortsett från de röda märkerna jag fick på armar och ansikte, hehe. En liten powernap borde man unna sig då och då, hihi! ;)

Imorgon fyller en massa människor år. En massa som jag känner. GRATTIS TILL ER!!! :D


Naj, nu är det dags för mig att borsta mina bissingar... Sen ska jag nog sova lite i soffan, hehe. Feeeeeling! ;)

Ciaociao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback