trötter

Jag önskar att jag kunde säga att det är en god morgon, men med handen på hjärtat så vet jag faktiskt inte. Jag är helt vansinnigt trött idag! Suck... Måtte mitt starka kaffe hälpa mig, hehe. ;)

Ute blåser det och det ser inte alls särskillt lockande ut att gå ut. Brr! Men halv nio ska jag ha musikerergonomi, så det är väl bara att samla kraft nu då, antar jag.

Förkylningen är bättre dock. *ta i trä* He, verkar som om alla ettor har legat eller ligger sjuka nu...

Målet att bli helt klara med lägenheten i veckan ser riktigt bra ut. Weeiiii! ;) Fatta gött.

Idag har jag en massa lektioner. :) Spännande! Hoppas de är roliga och bra!
Uuu på tal om det måste jag fixa lunchlåda nu! Ah!

over and out!!


Ps! Nu har vi fungerande hemtelefon! Säg bara till om numret! :) Ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback