Torsdag morgon

Så trött att jag inte riktigt kan formulera några ord. Ändå hamnar jag vid datorn till frukost. Börjar bli något av en vana. Nåja, i som läser blir iaf lite uppdaterade. ;)

Det verkar som om hösten kom till Malmö igår. Jag hoppas att den håller i sig nu.Vi fick ju knappt någon vår! Nu vill jag ha soliga, glödande höstdagar och blåsiga, mörka och regniga kvällar och nätter... mmm!



Jag skulle inte vilja bo i Karlshamn. Jag har fått nog för tillfället. Men fy för allt man missar... Inte i själva staden, utan med familjen och släkten... All info kommer liksom i efterhand - all... Och vad kan man göra när man är så långt ifrån? Ett telefonsamtal känns så futtigt. Suck...


Igår fyllde Mari på skolan år och vi var hos henne och fikade halva natten. Sen fortsatte jag skriva på en hemuppgift. Och nu är jag jättetrött och seg. Blev det när höstvädret kom... Hoppas jag anpassar mig snart

Idag ska jag dock komma igång med min träning ordentligt igen. Som jag längtat! :D

Men först vankas en hel dag i skolan.
En energikick tack? :)

Ikväll ska jag lägga mig i tid... puh..!
Hej hå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback