Morgonstund

Mumsar på mitt nybakade bröd... :) Både det och middagen blev faktiskt riktigt bra. Trots allt, hehe.

Tror jag slutar skolan vid lunch idag. Skönt! Då hinner man med andra ord öva ordentligt och komma hem i tid, wuhu!

Tänkte en hel del på Göteborg igår... och det känns lustigt att livet man levde där (då) är slut. Det känns fortfarande lite som om vi ska tillbaka, som om vi bara är här tillfälligt.
Hursomhelst är livet här över förväntan. Tror Calle skulle säga detsamma, nu när han har fast tjänst och allt. :)

Idag fyller Mari år så det blir fika ikväll.

Nu ska jag platta klart mitt hår (fatta det har vuxit!!) och skynda till rytmiklektionen... ciao!!

Kommentarer
Postat av: Camila

Jag känner precis likadant angående förra året. Det här känns inte riktigt hemma än.

Blev alldeles kattsugen av att läsa om din katt! Mys! Lyllos dig, Johanna.

Hoppas allt är gött!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback