Lördag.

Jag bangade utgång idag. Förmodligen det enda rätta, även om det alltid känns lite segt att säga nej till nåt roligt socialt jippo... ;) Men så har jag ju också varit sjukt seg några dagar, så att gå ut hade nog gjort mig mer eller mindre medvetslös.
Har istället tagit det lugnt, lagat seriösmiddag till mig och min karl, skrivit klart en uppsats om mitt liv och musiken, fixat och grejat lite här hemma... *suckar nöjd och glad*

Imorgon ska vi ha mysfruksot. Var länge sedan nu! Mysfrukost är helgfrukost som inhandlas på Espresso House... :)) Nybakade scones och nybryggt kaffe, cream cheese och marmelad och juice... mmm... :P Jag riktigt längtar, hihi. :)
Sedan ska Calle jobba och jag ska öva och spela pianotrio. Weiii. Kanske baka lite med, tror jag vi sa...

Måste fixa grejjor till kräftskivan på lördag! Ligger lite efter i planeringen... Men å andra sidan har jag inte fått svar från alla än heller..! :/

Nu borde jag satsa på lite sömn. Vila upp mig (och mina öron!) och så blir det ju fortare frukost, haha. ;P
Calle försöker lära sig trolla. Sött. ;) Min prins... mmm...

sussa sött! pussen hej!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag kan närsomhelst! Anytime!
:) Pussen!
// Lisa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback