Kräftis på g... wuhu! :D

Jag har bjudit ner tjejjorna på kräftskiva om ett par veckor. Fatta kul vi ska ha, hehe! ;)
Slog mig dock nyss att jag bara varit på väldigt seriösa kräftskivor och inte på nån sån där göttig... haha. Men va tusan, kan pannkakor och sprit bli till en av de bästa kvällarna i mitt liv... då kan nog kräftor och sprit bli hur göttigt som helst. Vi brukar ju inte direkt ha problem att umgås.. :P Haha! ;))
Bara nu alla behagar komma... hmm...

Snart dags för rytmik, kung Sixten och kammarmusik!!! :D

Och kanske kanske dimper det ner en liten kattunge i brevlådan idag... åhh... :)))
(*håller tummar och tår för att mamma kommer klara av den* - skulle kännas skiiiitilla annars!! :( )

Pussar och kramar.
Över och ut.
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback