Idag börjar det på riktigt... :)))

Tog sovmorgon idag eftersom mina lektion inte börjar förrens klockan 13.30 idag och för att jag (än så länge...) inte  kan öva hur många timmar som helst varje dag. Lagom är helt klart bäst så här efter sommaren. Inga skador, tack!!

Men jag är pepp på att börja nu, vill jag lova! Har gehör och piano idag.

Nu ska jag äta upp min frukost, fixa klart det sista här och sedan bege mig mot skolan. :) Idag börjar det på riktigt. Idag ska cellon in i mitt gigantiska skåp (haha, fördel mot att ha sång som huvudinstrument...  man får skåp i storlek efter instrument nämligen). Idag ska det övas. Idag blir jag musikhögskolestundent "på riktigt", hihi...

Återkommer! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback