Höst? Kammarmusik!

Det har regnat inatt och det ser fortfarande ganska så grått ut.
Det har varit väldigt varmt och skönt här i Malmö på sista tiden, men kanske är hösten på väg nu? Det är ju trots allt september... snart oktober till och med...
Mmm... Det ska bli mysigt att sitta inne, mörka blåsiga kvällar, med tända ljus och stora koppar med te... :)

Imorgon är det dags för kammarmusikuppspel! Första uppspelet! För övriga klassiska ie-studenter... Hoppas det går bra! Ska bli kul att lyssna på de andra om inte annat. ;)
Själv spelar jag i en Mozart-kvartett. Musiken är väldigt Mozart (fjollig + cellisten har tråkigast stämma - och ska alltid "driva på"). Men jag njuter ändå. ;) Alltid kul att spela med folk! Hoppas vi fortsätter spela ihop... Sen ska jag va med i en pianotrio (pi, vlc, vl) och spela dutter med Jannike. Kul kul! Letade noter igår...

Nu äger jag f.ö. min alldeles egna dirigentpinne. Fatta makt man har! Haha! ;) Tja, lite kul är det allt.

Nu är det dock dags att sätta lite fart... Bubbye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback