Det äckligaste jag någonsin har gjort!

Jag har alldeles nyss gjort något av det absolut äckligaste i hela mitt liv:

rensat en rå kyckling!!!

Aldrig mera! FY FAAN vad RÄÄLIGT!!! Urk! Bläh!
(Har stått och skrikit och hulkat här bredvid katten, som nog undrat vad jag hållit på med).

Jäkla Gis som fick det och låta som världens enklaste grej... ahhh! Den knakade ju och hade hud och massa äckliga saker! Ahhh! Aldrig mer!
Huu... brrr! *ryser*

Nåja. Nu har jag lyckats marinera en kyckling i alla fall. Hoppas den smakar gott! (Även om jag för tillfället inte är jääättesugen på att käka den asså...)
Sen har jag bakat mitt favvolångpannebröd också, wuhu! Ska nog baka litta mer tror jag. Det är skoj. ;))
Lite av det får vi äta nu men resten ska vara till kräftskivan för tjejjorna här nästa lördag. Längtar! :D (Kom Hanna! Kom Lisen!)

Nu är det snart dags att ta brödet ur ugnen. Och sen har jag fler saker att göra här.
Aktiv!! Hehe. ;))

pusspusspuss


ps. det verkar vara en nerv som flippat på mig... skönt att veta vad och vad jag ska göra nu. :) kram! ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback